Blog

Przeszłam długą drogę od dorabiania w domu do zarabiania na profesjonalnej sprzedaży usług copywriterskich. 6 lat temu nic nie wiedziałam o specyfice pracy zdalnej, poszukiwaniu klientów, współpracy z nimi, wycenie usług itp. Dziś pracuję zdalnie, z dowolnego miejsca, na stałe współpracuję z różnymi zleceniodawcami. Nie szukam ich, to oni znajdują mnie. Mogę z czystym sumieniem przyznać, że życie freelancera jest dobre. Zanim jednak to się stało, popełniłam +100 błędów i porażek. Jakich? Tego dowiesz się czytając mój blog.

Copywriting od kuchni

Skąd copywriter powinien czerpać informacje do tekstów? Dobry research to podstawa!

Dziś wytłumaczę wam:
✔ Dlaczego copywriter nie powinien pisać tekstów na strony www korzystając z tekstów publikowanych na innych stronach
✔ Jak szybko wyszukiwać wartościowe informacje
✔ Co zrobić, by zleceniodawcy byli pod wrażeniem jakości waszych tekstów

Read more 0 comments

Ile kosztuje napisanie tekstu na stronę internetową?

Jest to chyba jedno z najczęstszych pytań zadawanych copywriterowi. Ile kosztuje napisanie tekstu na stronę internetową? Oto jest pytanie! Będę szczera. Przez kilka lat zastanawiałam się, czy publikować cennik copywriter na swojej stronie, czy nie publikować. Na większości stron copywriterów widnieją zapiski w stylu „cena do uzgodnienia”, „nie podaję cen, gdyż zależą one od wielu czynników”….

Read more 0 comments

Copywriting od kuchni

Każdy dobry copywriter popełnia choć jeden z tych błędów. Który ty popełniasz? ;)

Zobacz, jakie błędy popełniają copywriterzy. Sprawdź, czy ty ich nie popełniasz!

Read more 1 comments

Czy Wikipedia jest źródłem, z którego powinien korzystać copywriter?

Czy copywriter powinien korzystać z Wikipedii?

Read more 1 comments

Król rock ‚n’ rolla, król marketingu

Wiecie, kto to jest Elvis Presley? Głupie pytanie. To niekwestionowany król rock’n’rolla, jeden z najbardziej znanych wokalistów na świecie. Elvis w latach 60. u szczytu swojej kariery rocznie zarabiał około 6 mln dolarów, a w 2005 roku (czyli prawie 30 lat po śmierci) na swojej twórczości „zarobił” blisko 70 mln dolarów. A czy wiecie, że Elvis wcale nie był genialnym muzykiem, tylko miał genialnego marketera? Nie? To czytajcie

Read more 0 comments

Copywriting od kuchni

Jak copywriter tworzy dobry opis produktu. Notatki do zapamiętania

Copywriter, który tworzy opis produktu, powinien pamiętać o tych czterech prostych i jakże skutecznych zasadach. 😉

Read more 0 comments